Ensiksi Katille, eli saat laittaa linkin mun blogiin !

Huoh.. Mistahan sita taas aloittais.. Taa viikko on ollut kyl vahan raskas. Flunssa varmasti vaikuttaa edelleen taustalla ja olen toki ollut iltaisin ystavien kanssa, kun olisin voinut olla kotona ja menna aikaisin nukkumaan. Pahimpia on aamut! Tiedan etta olen todella vasynyt, raahaudun vakisin keittioon, siivoilen ja laitan aamupalaa. Silmat ihan sokeina, vaatteet vaarinpain paalla ja hiukset miten sattuu. Sit aina onnistun tekemaan taysin vaaraa aamupalaa. Tai sit Sam muuttaa tahallaan mieltaan, kun nakee mita oon tehnyt. Tosi reilua. Sit alotan alusta ja valmistan "paremman" aamupalan.. Carly ei taas ikina oo nalkainen ja joudun valitettavasti pakottamaan sen syomaan, josta se ei pida alkuunkaan. Periksi ei anneta. Joskus on aamuja jolloin Samia ei nay kun vasta kun pitaa lahtea pysakille (isa siis herattaa hanet). Aamupalaa han ei halua ollenkaan eli olen herannyt 5:45 TURHAAN!!! Jaksan sen voimalla kun tiedan etta paasen takas peiton alle kun lapset on koulus! Ostin tanaan itselleni torkkupeiton :)

Maanantai oli aika perusturha paiva. Maanantai on aina maanantai jota vihaan. Taysflunssa paalla :( Mut toita on tehtava, oli sit kipee tai ei. Paivisin on aina parempi olo, kun oo nukkunu uudestaa. Oikeestaan tan viikon kaikki aamut on ollu ihan samanlaisii eika mitaan merkittavaa oo tapahtunu. Paitsi keskiviikkona en saanut nukuttua kun taalla oli siivooja jonka imuri piti niin saatanan kovaa aanta et hyva ettei kuulo lahtenyt!! Yrita siina sitten nukkua. Mut mieluummin annan sen imuroida ku ite :D Se oli vaan nelja tuntii ja normaalisti siis kahdeksan tuntia. Tiistai-illalla olin Jeanneten kanssa kahvilla Suburban Squere'lla ! Paikka oli ihana! Sit tultii vaan meille, oltii mun kellarissa, juteltiin ja suunniteltiin et laitetaan mun oma keittio kuntoon, johon siis sisaltyy myos baari ja sit voidaan siella yhdessa istua iltaa ystavien kanssa tai vaikkapa valmistautua ennen baariin lahtoa !

Keskiviikko oli rasittava. Olin yksin himas todella pitkaan. Lapset tuli myohaan kotiin ja isa viela myohempaan. Carly oli erittain arsyttavalla tuulella. Se yritti saada mua tanssimaan poydalla ja vaikka kuinka sanoin etta en todellakaan aio, ei se uskonut. Huusi vaan ja huudatti musiikkia kovaa. Makasin puolikuolleena sohvalla, yritin pysya jarjissani ja olla rajahtamatta. Lopulta se alko kiskoo mua kadesta lattialle, jolloin mina nousin ylos otin Carlya olkapaista kiinni ja sanoin etta NYT LOPPU. Ma olen aikuinen taalla ja sun on pakko kuunnella ja totella mua. Sanoin etta ma ihan oikeasti hermostun pian. Sit se vihdoin tajus sen.. Kylla se aikansa otti. Syotiin yhdessa sitten paivallista, myohaan. Isa tuli noin 9pm kotiin ja sekin viela oli pahalla tuulella. Paatin et nyt on pakko lahtea tuulettumaan. Vaikka en ollut taysissa voimissani ja paakin oli kipea. En vaan kestanyt enaa hetkeakaan sisalla talossa, pahantuulisten ihmisten kanssa. Dominique tuli sitten hakemaan mua ja lahdettiin Vanessan laksiaisiin. Sen au pair vuosi loppui tanaan ja se lahti takas Saksaan. Surullista. Mutta oli rentouttavaa nahda taas kavereita, porukkaa oli paikalla sopivasti. Suuniteltiin yhden mun paikallisen ystavan, Staceyn, kanssa Halloween partyja ja etta mennaan yhdessa ostamaan asusteet ensi kuussa :) Halloween on taalla suurempi juhla kuin osasin odottaa. Kotiin tultiin vahan myohemmin, puoli kahdelta. Olin kylla kysynyt isalta luvan etta saan olla myohempaan ulkona,kunhan en joka ilta ole.  Lupasin etten ole. En edes jaksaisi. Nukuin siis vain nelja tuntia joka nakyy mun naamasta! Samoin muuten nakyy stressi! Yritin etsia jotain hyvaa kosteusvoidetta tanaan kaupasta, mutten loytanyt. Mutta loysin tarkeimman. Nyt Carlyn synttarilahja on valmis. Ostin sille kaikkea pienta, paljon. Kaikkia pienia asioita mita se rakastaa. Saa luvan tykata lahjastaan. Huomenna siis vietetaan synttareita. Mennaan perheen ja isovanhempien kanssa syomaan Carlyn lempiravintolaan. Sattuu olemaan myos mun lempiravintola. HaH.

Tanaankaan en ehtinyt nukkua paivalla paljoa, vain pari tuntia. Sovittiin Annen kanssa etta han tulee hakemaan mua kotoa ja mennaa syomaan lounas johonkin. Otettiin matkalta mukaan Hali, turkilainen au pairi. Paadyttiin pizzeriaan :D Oli kylla tosi hyvaa pitsaa! :) Sit vahan kuljeskeltiin, silla alue oli kaikille uusi. Ja kaytiin yhdessa kaupassa. Myohemmin sit pesin vahan pyykkia. Lapset ei tajua, vaikka kuinka olen yrittanyt selittaa, etta vaatetta, esim farkkuja, voi kayttaa enemman kuin kerran ennenkuin sen heittaa pyykkikoppaan. Pestavaa pyykkia kertyy siis taalla miljoonakaupalla... Oon jo aika haka pyykinpesussa ;) Iska on tanaan kaynyt kaks kertaa kotona, molemmilla kerroilla viipynyt noin viisi minuuttia ja taas lahtenyt hoitamaan asioita. Lupasi nyt tulla yhdeksaksi kotiin, tarkoittaa vahintaan puolta kymmenta. Stuartilla ei ole pienintakaan kasitysta sanonnasta being on time!!! =ole ajoissa. Se saa minut raivon partaalle. Miksi ei voi tulla ajallaan, jos on niin luvannut ja miten voi joka kerta olla myohassa? Ei voi olla mahdollista, tai siis kylla voi.. Valitettavasti. No tanaan se ei haittaa, olen suunnitellut pysya kotona koko illan ja menna aikaisin nukkumaan :) Kumpa voisin nukkua aamun yli. Olisi niiin ihanaa...