Nyt tiistaina mulla on ollut vapaapaiva-jee :) aamulla oli lounastamassa kahden ystavan kanssa, molemmat saksasta. muuten paivan oon vaan ollut kotona. ihan kohta lahden punttikselle Tommyn kanssa. Han on au pairi ruotsista. Oltiin myos eilen illalla hanen ja muutaman muun ystavan kanssa Starbucksissa! oli hauskaa! Paljon oon taas siivoillut, pessyt pyykkia ja ollut lasten kanssa. Tanaan lapsilla ei ollut koulua, silla on juutalaisten juhla paiva. Viettavat uutta vuotta. Koulua myoskaan ei ole huomenna.

Pari viikonloppua sitten oli New Yorkissa Jeanetten ja Charlotten kanssa. Oltiin siella koko lauantai paiva ja oli todella hienoa! Kierreltiin ympariinsa mm Wall Streetilla ! :) Mentiin sinne chinabussilla. edestakainen matka maksoi vain 20dollaria! joten oli halpa! matka kesti noin kaksi tuntia.

Viime perjantain oltiin leffassa Annan, Jeanetten ja Fionan kanssa! katsottiin the Women. oli hyva. erikoinen. paivat on todella viilettaneet vauhdilla, hyva kun perassa pysyy.

Vime tiistaina kuulin jarkyttavan uutisen kauhajoen koulu tragediasta. Olin oikeastaan koko viikon ihan rikki ja mietein vaan kotiinpaluuta. itkin, itkin ja itkin. tuntui tosi pahalta olla taalla nain kaukana kaikesta. mietti vaan et mita jos joku tuttu on kuollut tai mita jos taa tapahtuu uudelleen!! Onneksi minulla oli taalla ystavia tukena, ilman heita en olisi selvinnyt! Myos soitin kahdesti kotiin ja oli helpottavaa puhua aidin kanssa! Tapahtumasta naytettiin myos taalla uutisissa! ihan jarkyttavaa.

viime viikonlopun oli jeaneten kanssa. han oli meilla yota ja vaan oltiin ja rentouduttiin. katsottiin leffoja, kaytiin syomassa ja testattiin meidan pop corn koneen toimivuutta! - hyvin toimii :) nukuttin tosi myohalle ja oltiin tosi vasyneita.

Mun koulusta soitettiin eilen ja vamistui paikka koulussa! ensi kuun 20. paiva alkaakin sitten opinnot ! toivon, etta siella olisi joku urheilu ryhma kasassa, mihin voisn liittya.