Multa varmaan loppuu pian aika kesken! Voisiko joku pysayttaa kellon muutamaksi tunniksi?? Viimeisena muutamana paivana oon tehnyt toita paljon, niin paljon. Edes kavereita ehtinyt nahda. Oon kotona leikkinyt myohalle lasten kanssa kun ne ei oo halunneet paastaa mua ulos. Ihan kivaa mut vasyttavaa pitkan paivan jalkeen. Ruokaa laittanut joka paiva. Ruokaa mista lapset ei koskaan tykkaa ja minka ma sitten syon lopulta yksin.. Pyodasta lapset poistuu noin viiden minuutin syomisen jalkeen. Enka ma saa pakottaa niita jaamaan.

Eilen hoisin asioita matkaa varten. Paperit on kaikki valmiina. Viela pitaa tulostaa junien ja bussien aikataulut. Rahaa vaihdan vasta kentalla tai Suomessa. Taalla kun siita joutuu maksamaan. Pakkaaminen on vasta aluillaan. Mutta onneks ei tartte ottaa mukaan paljon mitaan, kun kaikki tarvittava loytyy kotoa. Tarkeista papereista oon vain vahan huolissani, etten vaan unohda tai hukkaa mitaa. Minullakun se on usein tapana!

Tanaan oli kamala kiire. Aamulla herasin kello kuusi, niinkuin joka aamu. Carly herasi kipeana :( Kauhee valitus ja Samin kanssa tavalliseen tapaan tuli kova kiire. Molemmat kumminkin meni kouluun, ajoissa. Sitten aloin siivota. Isa edellisena iltana etta siivoisin aamulla koko talon, kun tanaan meille tuli Samin kotiopettaja. Siivosin kolme tuntia, ihan joka huoneen, ainoan nurkan, pesin pyykkia, uudelleenjarjestin tyttojen kaapit, puunasin keittiossa, mm tyhjensin jaakaapin. Se kun on taynna vanhaksi mennytta tavaraa. Aina. Tein kauppalistan mutta ostokset on viela takematta. Pitaa aivan pian lahtea ja otan Carlyn mukaan. Sit olin koulussa, opettaja antoi mulle ihan kauheasti laksyja, kun oon koulusta pois muutaman paivan! Sit akkia takas kotiin kun lapset tulee koulusta! huoh..

Isalla on viela maksamatta mulle viime viikon palkka. Vaha niinku tarttisin sita nytte.. Pitas viela tanaan kayda pankissakin.. Ja illalla kayda sanomassa kavereille heippa hetkeksi... Kaikki mun kaverit tulee yhteen meian kantapaikkaan :)

ei mitaan, pian nahdaan kaikki :) toivottavasti moni olis kauhajoella ja ehditaan. on kauhee ikava kaikkia!!! <3

Anna