Ei vitsi, aika on kyl taas saanu siivet! En tajua mihin naa kaikki paivat, viikot ja kuukaudet oikein menee.. Taas on perjantai ja tyoviikko pulkassa! Oonkin odottanut tata viikonloppua jo hetken aikaa. Suunnitelmat on ollu valmiina ja viikkoja. Tanaan on tarkotus tavata 9 mun ystavaa ja ollaan vuokrattu meille limusiini taksi illaksi. Lahto on yhdeksalta Wawan pihasta! Ajellaan ympari Philadelphiaa ja sitten myohemmin on tarkotus menna yhden mun ystavan luo.. En tosin kaikkia sinne jaksa vieda, parhaat kaverit vaan :)

Sit lauantaina Linda tulee meille, ollaan meilla ja myohemmin mennaan kaverille, kun siella juhlistetaan yhta toista toista mun kaveria kun silla on huomenna nyrkkeily matsi! Sais luvan voittaa sit kans ! Sunnuntaina olis Flyerssin peli, jaakiekkoa siis, mut sinne en taida kyl menna. Lipun saisin halvalla Geoffilta, vain 40 dollarii, mut taidan sit menna ens kerralla :)

Tanaa oli koulus toinen koe! Argh! Mut ei se kovin paha ollu, kuuntelutki tuntu menevan ku vetta vaan :) Olin kyl opiskellutki siihe jonku verran, eilen muutaman tunnin ja tanaa kahvilassa yhden mun paikallisen ystavan kanssa reilu tunnin, niin on kyl syytakin menna hyvin! :D Valil siel on kyl liian helppoo.. Ja sit valil en yhtakkii tajuukkaan mitaan :DD hassua.. Ei vitsi, tapasin maanantaina yhden suomalaisen tyton! Siis han on jo neljas kenet taalta lahiseudulta tiedan! Riikka asuu Pottstownissa ja sinne on joku kolmen vartin matka.. Tosi mukavan tuntuinen.. Ja Katriinan kanssa nahdaan muutaman kerran viikossa, han kun asuu aivan lahella :)

Tyttojen kanssa on menny edelleen melko hyvin.. Samilla nyt on taas niita "huonoja paivia" muutaman kerran viikos, mut oon niihinki jo aika tottunu. Ei saa vaan ottaa itteensa mita kaikkea se sanoo tai tekee.. Sit kyl usein iltaisin kun oon lahdossa johki se tulee mun luo ja pyytaa anteeksi sen kaytosta ja kertoo mulle kuinka paljon se valittaa musta. Sit taas on kaikki hyvin :) Isakin on ollu nyt aivan yli rento ! Joskus viikonloppusin se antaa mulle cashia ihan muuten vaan ja kuskaa jos johki pitaa paasta eika oo kyytia ja kaverit on aina tervetulleita meille. Niita taal sit usein onkin, vasinkin viikonloppusin ellen sit ite oo jossain menon paalla :)

Ja ens viikolla vihdoin Suomeen!! Elikka tuun torstaina 20 paiva ja sit jo takas tiistai 25paiva.. Et ei siina ny hirveesti oo aikaa mut ehtii ny olla perheen kans, naha kavereita ja paasee SAUNAAN!! Ihan kauheeta kun en oo ollu saunassa yli kolmeen kuukauteen! Huh.. Ollaa yritetty ettia Katriinan kans jotai Spa:ta mut ei oo viel loytyny sopivaa.. Osa on ihan okykalliita tai sit jossain ei vaan oo saunaa tai ne on ihan yli kaukana! Pitaa nyt kyl jo alkaa suunnittelee paiva ohjelma sit ku oon Suomes, kun aika siellakin menee kumminkin niin nopeasti.

Torstai:
Lahto taalta 18:05, lento kestaa 13 tuntii + aikaero 7 tuntia!

Perjantai:
Saapuminen Suomeen 12:55 paikallista aikaa
Kotona
Saunomista

Lauantai:
Hautajaiset
Muotinaytos
Saunomista ja syomista (ei oo ehka virtaa lahtee mihkaa, en tieda)

Sunnuntai:
Perhepaivallinen Tertun luona (jos oikein muistan)
Ilta viela auki
(jos olis vaikka jokku cheeppaharkat meneillaan?)

Maanantai:
Haluisin kayda lukiolla ja nahda ystavia
Viimeinen ilta kotona perheen kanssa
tai sitten lahto jo illalla Helsinkiin

Tiistai:
Lahto Helsingista 8:15 aamulla! eli paikalla ennen kuutta, jeij.
ja sit taal onki vasta iltapaiva kun saavun 16:25, ja Suomes kello on jo 23:25

Joo o.. mitahan sita ottaas mukaan.. ja kaikki tietysti haluaa tuliaisia taalta ja mun kaverit sit tuliaisia Suomesta! Ehka sit ens kerralla ;)