Mun viime vkl oli aivan ihana :) perjantaina mentiin ulos, mina, dominique, dennis, tommy ja hannes. Mentiin yhteen clubiin joka on manyankissa. oli just siistia. lauantaina mentiin illalla levken luo ja katottiin leffaa. Sunnuntaina dennis vie mut Bellevue nimiseen hotelliin, jossa on kylpyla. saatiin molemmat ruotsalainen kokovartalo hieronta, oli oikeesti niin ihana ja teki niin hyvaa!! Se on viel koko kaupungin kallein paikka. mulla ja deniksella oli siis molemmilla weekend off. yot olin sen luona. maanantaina alko taas arki.. meni myohaan, olin yheksaan asti illalla toissa. eilen tiistaina taala alko sataa lunta. siis oikeen kunnolla. oli hieman paska keli ajaa, ei muuten, mut mun auto on niin epaluotettava :D kun nailla taalla ei siis ole mitaan talvirenkaita. tanaan taalla oli aamulla lunta joku alle 10 senttia, niin koulut on suljettu :DD ihan jees. olin lasten kaa aamun ja paivan ja sit ne lahti 2pm mummolaan ja oon nyt siita asti ollu vapaalla. harmi vaan ku mun koulu ei ollu suljettu mut en voinu menna tunnille, kun piti olla lasten vahtina :P muutenki on ollu ihan kohtalaisen vaativaa taas koulus.. laksyi satelee reippaasti ja hyva kun peras pysyy... mun molemmat tytot oli tanaan tosi ihania :)

olin lounaalla makkarissa denniksen, sen tyton ja dominiquen kanssa. mentiin tyyliin yokkarit paalla sinne vaan eika erotuttu massasta :D rentua. nyt sataa vetta. nice... sinne menee sekin "lumi" :D olin tanaan domin luona ja katottiin leffaa, nyt kohta piakkoin lahdetaan mun luo, et voin vaihtaa kuteet ja sit suunnataan Gulliftiessiiin :) dennis on kans vihdoin vapaalla pitkasta aikaa :) kotona oon taas siivoillu oikeen urakalla. ratin ja pesuaineiden kans hinkannu joka ikisen poytatason, pessy pyykit, vieny roskat, kierrattany tolkit ja pullot, siivonnu olkkarin, kayny tal viikol jo kaks kertaa tekees ruokaostot, kokkaillu, kuunnellu samin sydansuruja, siivonnu jaakaapin jne :P jos vaan joku sanoin joskus kiitos tuntuis hyvalle, mut kai se on liikaa pyydetty.......