Eli siis anna ja dennis tulevat suomeen yhdessa 25. paiva! :) ollaan melkein viikon verran, seuraavaan perjantaihin asti.. aika on aika rajallinen taas, valitettavasti, mun paasykokeiden ja rajallisten lomapaivien vuoksi :( eli ti on 28. oon tampereella varmaan koko paivan.. keskiviikko aamulla saan uudet hiukset :) keskiviikkona olis tarkotus baarin joko sitten onnela tai krouvi.. ei malta odottaa etta paasee saunaan... ja sita puhdasta ilmaa ja rauhallista ilmapiiria.. sita etta saa ajaa manuaaliautolla...  salkkarit on myps pakko nahda sit joka paiva :) ja hei oon kuullu et telkkarista tulee isot cheeppari kisat viikolla!! nakyykohan espn kanava jollain? meilla kenties ? 

ajattelin ny raahata mahd paljon kamaa taalta suomeen.. oon myos paattanyt lopettaa mun vuoden taalla muutamaa viikkoa ennemmin.. eli tarkoitus olisi sit tulla suomeen, lopullisesti pois jenkeista, heinakuussa :) jos silti synttarit viel juhlis jenkeissa :) 

ah nytpa pitaa kouluun, olispa sekin jo ohi. sain muuten yhdesta kokeesta hylatyn :DDD ja kaikki muut arvosanat mulla on A:ta, siis joka on paras.. pitaapa tanaan taas tsempata kun mul on esitelma JA koe !!! Ikava kaikkia!!! :(