Eli tosiaan oltiin takas jenkeissa lauantaina, myohaan iltapaivalla. Mentiin Denniksen luo lopuksi viikonloppua. Nukuttiin ja oltiin vaan. Sunnuntaina meidan piti hakea Hollyn auto kavellen, kaukaa, menna hakemaan Lena sen isovanhempien luota ja sit vahtia sita Denniksen luona hetken aikaa. Holly tuli sit kotiin joskus viiden maissa. Se oli jattanyt Dennikselle sen seuraavan viikon tyolistan ja ei kovin kivalta nayttanyt. Joka paiva toita, sillee et Holly on poissa melkeinpa koko viikon. Dennis sanoi siita hanelle sitte, kun me au pairit ei ees saada tyoskennella yon yli. Tama siita sitten raivostui hiukan paljon. Huusi Dennikselle, huusi mulle. Sanoi et ma en saa tulla enaa koskaan niille jne jne. Oli aivan mielettoman kiukkunen. Menetti jarkensa aivan taysin.. Lahdettiin sit samantien kavelee pois sielta, ma aloin itkee.. Mentiin Darrelin ja Craigin luo, joka on meidan ystava perhe. Myohemmin Dennis ajoi mut kotiin illalla. Dennis ja Holly myos sopi vihdoin ja nyt saan menna sinne koska haluan, ja Denniksen ei tartte tehda toita niin paljoa. Dennis sanoi sille et se lahtee vetaa sielta hyvin pian jos ei asiat muutu. toimi.

Eilen illalla kun tulin kotiin, painavien laukkujen kaa, lapset ryntas mun syliin ja niil oli ollu ikava. Se oliki ainoo positiivinen asia tahan mennessa. Meilla palo kaks takkaa taalla sisalla ja ei saatana mika savun haju. Kysyin et mika helvetti taal haisee ja tytot oli vaan et no ei mikaan. Aivan torkee haju. Menin mun basementtiin ja ei toki kiva yllatys siel odottanut. Vesivahinko. MUN MAKUUHUONEESSA!!!!!!!!!!!! Lattia aivan marka, ja haisee kuselle. Ylakerrasta vahan viemarit vuotanut..... Siellakin oli takassa tuli ja oikee savu joka paikassa. Ja sit mun makuuhuone aivan markana, kaikki huonekalut siirretty ja mieleton loyhka !!! Siella oli siirreltavia pattereita ja oikeen suuri tuuletin taysilla paalla. Isa sitte mulle selitti et joo pieni vahinko meilla sattui ja viela sun huoneessa, hah hah. Ei saatana meinasin kilahtaa... En saanu nukuttua YHTAAN, suihkutin vaan mun hajuvetta ympari mun huonetta, et ei haisisi niin pahalle. Ei yhtaan kyl auttanut :( Olin ihan itku kurkussa... Eika uni tullut... Aamulla herasin sit toihin, ennen kuutta. Keittiossa oli seuraava yllatys. VIIKON TISKIVUORI, talo TAYNNA likasia vaatteita ympariinsa, keittio niinku pommin jaljelta ja se haju. Olin niin vihainen ja pettynyt ja surullinen.... Aloin sit samantien siivoomaan, siivosin keittiota kaks tuntia ja naytti jo vahan paremmalta.. Nyt on meneillaan joku neljas koneellinen pyykkia ja koko talo siivottu... Lasten pitas tulla pian kotiin, niille pitaa laittaa ruokaa. Varmaan tyhjasta pitaa sekin taikoa taal on perkele jaakaappi aivan TYHJA!!!!!!! ei yhtaan ruokaa! Aamulla en voinu syoda mitaan, ja nalissani sain sitte lahtea kouluun :( Onneks Dennis vei mut sit aamupalalle koulun jalkeen. Sain mun kokeen ja kaks esitelmaa takas ja kaikista tuli A:t eli kympit :) Keskiviikkona on viela viimeinen esitelma ja perjantaina loppukoe. Sit on mun koulu taalla ohi. :)

nyt vaan odotan, et mun aika taalla loppuu. Viel pari kuukautta tata paskaa.. Denniksen kanssa yhdessa melki lasketaan jo paivia et paastaan pois taalta. Ehka joku 60 viel jaljella, ens viikolla alan hakee mulle lentoja :) Taalla on niin kurja saakin :( Koko viikoksi luvattu vetta, ja sita vetta tulee sit kans oikeen kunnolla... :( Ja on aika kylma, niin ei voi ees ovea pitaa auki, et vois tuulettaa, et sais tan hajun pois taalta :( Alkaa jo yskittaa kun joutuu olee mun huoneessa, varsinki nukkua.. Ja hamahakki kausi taas alkanu :( ihan jarkyttavan kokosia hamahakkeja mun kellarissa :( Voi kumpa meidan allas jo avattais pian ja tulis kesa niin olis edes vahan kivempaa...