Onpas vihdoin jo lauantai ja on tää viiko ohi.. Viime viikonloppu oli aika kauhee. Mul on pe ja la tuplatyöt eli kaupalla ja sit siel viinitilalla olin sellases Wein Loungessa tarjoilijana. Kiva en alkuun tienny yhtään et mitä mun pitää tehdä ja sit siel oli onneks yks setä mun kanssa töissä. No sovittiin sit et ku tulee ekat asiakkaat niin otetaan tilaukset yhdessä ja se opettaa mua kuinka homma siellä oikeen toimii. Ja eiköhän sitte ku tulee ekat tyypit sisään niin tää Ingo oli just jossain alakerras käymäs! ! Onneks noi tyypit tilas vaan lasit jotain simppelii viinii ja sit osasin homman :) Sit hetken päästä sinne tuli eka pöytä seurue ja sit tää Ingo on vaan et joo anna mee sä ottaa noilta tilaukset ! ! ei mitään hajua mitä mä sanon tai kysyn tai pitääkö mun jotenki esitellä itteni jne :D voi terve ! otin sit vaan meidän viinilistan mukaan ja sit onneks tajusin mitä ne haluaa jne.. Olin kyl hieman varmaan epäkohtelias kun en mä nyt vieläkään kaikkia hienouksia ja kohteliaita sanoja muista tai älyä käyttää :D sit must tuntu et ne kaikki vaan tuijotti mua pitkään et mikähän tuokin on ja et ne vihaa mua :D olin kyl aika kusi sukas :D Perjantai oli aika hiljasta et sit meki siinä vaan maisteltiin vähä eri viinejä ja sit loppuillasta vaan istuskeltiin ja juteltii tuttujen kans.. oli aiva rentua :) sit denniskin onneks tuli sinne ja sit saatiinkin jo aika pian lähte kotia :) lauantai oli ihan kauhee kiire päivä, hirveesti ihmisii ja sit kaikki söikin ja otti kaikki jälkkärit jne.. sit jotku vanhat ihmiset istuu siel tyylii joku viis tuntii ja mä venaan et pääsisin kotiin :D oli kyl kauhee muistaminen kuka on tilannu mitäkin viiniä ja sit ku meen tiskin taa hakee ne viinit niin siin vaihees oon jo puolet tilauksesta unohtanu tai en saa mun suttu lapusta selvää ja sit ku oon kaatanu kaikki punaviinit laseisin ja kaikki samaa väriä nii jaa mikähän mahtokaan olla mikä viini :D PANIIKKI :D muutaman kerran ei kyl tainnu asiakkaat sitä viiniä minkä ne tilas mut eipä ainakaan valittanu :P aikas hyvät tipitkin sain :) sunnuntaina denniskin oli siellä töissä ja oli tosi ihanaa olla töissä yhdessä :) kaikki sujui niin hyvin! mut sit vaan se et meidän piti olla hirmu myöhälle töissä, mä olin 10 ja puol tuntii sinä päivänä töis kunnes dennis sit urheesti lähetti mut kotiin ja jäi itte sinne hoitaan lopun, kun ei siellä kahta tarvittu.. sellanen viikonloppu :)

Maantaina sit sattu reeneis pieni vahinko :D meillä on nyt uudet (pysyvät) stunttiryhmät, ja vitsi kun mun ryhmällä on sujunu kaikki stuntit ja heitot ja kaikki ohan super hyvin ja ollaan viel ainoo ryhmä jolla pysy kaikki nostot niin eiköhän sitte kun tehtiin kierreheittoo niin alkuun se suju ihan hyvin mut sit yks kerta lähin kiertää vahingos pikkasen liian aikasin ja sit siinä vaihees kun kierrän jo niin alaihmiset heittää niin enköhän mä sit lennä koko ryhmän oikeelle ja niin kummallisesti tulin maahan, et mun polvi vääntyi ihan vintturaan ja sattu sitte hiukan lujaa... ei siinä sitte muu auttanu ku lähtee ensiapuun ku tuntu et nyt ei kyl mee itestään ohi. Dennis ajo mut sit tähän aika meen lähelle EA:seen ja siel oli onneks aika tyhjää nii ei tarttenu kauaa oottaa :) Oli siistii ku dennis ajo mua ympäriinsä pyörätuolis ;) otettiin röntgen ja lääkäri katto mun polvee ja sit saatiin taas hetki oottaa ja sit kun lopulta päästiin sisään niin lääkäri totes et on nivelsiteet venähtäny ja on nyt sit liikuntakielto koskien myös töitä. KIVA ! ja kun show olis ollu perjantaina... Oli muuten tuuria kun sain just tona maanantaina mun vakuutus kortin postissa, kun siis vaihdoin mun matkavakuutuksen nyt saksalaiseen vakuutukseen, niin heti tuli käyttöä :) No Seuraavana päivänä menin sit denniksen iskän kaa mun omalääkärille et se kirjottaa mulle sairasloman... täs ny sit ollaan viikko hilluttu yksin päivät pitkät kotona.. ei toki tylsää oo ollu :P Dennis oli onneks keskiviikon kotona kans ku sil ei ollu kouluu eikä töitä ja sit oltiin illalla harkois kattoos :) niil meni kyl niin huonosti kun piti loppupyrtsi vetä uusiksi ja ohjelmaa vähän kans muuttaa.. oli kauheeta kattoo kun tytöt vaan putoili :( niitten esitys meni kyl tosin aika hyvin, olin siel kans kattoos ! :) oli ihan täynnä jäähalli ! ! sit sen jälkee mentii hetkeks Oedheimiin eli tähän naapurikylään kun siel asuu jotain denniksen kavereita.. tilattiin pitsaa ja juotiin vähän viiniä ja kattottiin jotain kauheeta leffaa :D oli ihan kivaa :) Nyt oon taas yksin täällä.. Dennis on taas vaihteeks siel Wein Lounges töissä.. Sais jo tulla kyllä pian... :) Huomenna mennään sinne syömään denniksen vanhempien ja isovanhempian kans päivällistä :)

Ens viikol alkaa taas työt ! ihanaa.. paitsi et joo, tartten kyl rahaa.. et sit pääsee jouluna suomeen <3 maanantaina on denniksen mummon synttärit, se täyttää 80 vuotta.. mennään sinne illasta syömään.. vitsi ku meil olis kyl harkatki just sillon .. :( mut dennis lupas et pääsen harkkoihin tuntii myöhemmin et ei tartte kokonaan olla pois.. :)

Apua denniksel on pian synttärit, mitä mä ostaisin sille lahjaksi ??!