Tanaan on mun ensimmainen virallinen vapaapaiva! oikeastaan vapaa alkoi jo eilen illalla, jolloin olin au pair tapaamisessa.. Kokoonnuttiin kaikkia philadelphian keskustaan, jossa oli tapahtuma Lights of Liberty. Kuljettiin ympari Philadelphiaa ja meille kerrottiin kaikkea amerikan historiasta, presidentista, sodista jne. Oli mielenkiintoista! Tutustuin samalla kolmeen ruotsalaiseen au pairiin, joiden kanssa sitten jaatiin cityyn tapahtuman loputtua! Kuljettiin ympariinsa ja mentiin lopulta Hard Rock Cafee Philadelphiaan ! :) Juotiin smoothiet ja syotiin nachoja.. Yksi ruotsalaisista oli autolla matkassa, ja se heitti meidat kaikki myohemmin kotiin! Oli vahan vaikeuksia muistaa missa asun, kun oli pimeeta ja kaikki kadut ja talot nayttaa ihan samalta :D lopulta mun piti sit soittaa isalle ja kysya missa me taas asuttiinkaan :D Menomatkan jouduin menna junalla! Onneksi siella oli muitakin au paireja joten ei tartenut yksin menna!

Nama ruotsalaiset asuvat kaikki aika lahella mua, hyva niin :) kiva tuntea taalta muitakin kuin oma perhe.. Tanaan on siis vapaapaiva, ja ajattelin menna Jodien luo.. Ilalla on taalla iso perhe/suku paivallinen ja paatin osallistua siihen!

Perjantaina olin Carlyn kanssa elaintarhassa! Sam on siella toissa, niin mentiin sitten samalla kyydilla sinne.. Se oli kuulemma amerikan vanhin elaintarha! oli kylla hauskaa! Oltiin Carlyn kanssa myos kuumailmapallossa :D oli mieletonta! :) Nahtiin paljon kaikkia elaimia, mita en oo ikina ennemmin nahnyt ja otin myos paljon kuvia :) Perjantai illalla oltiin perheen kanssa syomassa ulkona ja sita ennen vahan shoppailemassa! ostin kengat, joista tuli niin pahat rakot jalkoihin etta tuli aivan verta :( Mut ne on niin hienot etta on pakko kayttaa niita :D

Eilen, lauantaina, olin yksin tyttojen kanssa koko paivan.. Oltiin uimassa kauan aikaa ja sen jalkeen pelattiin eri peleja pihalla! oli todella upea saa! Myohemmin tytot kokeili kaikkia mun eri vaatteita, kenkia ja koruja! olivat ihan innoissaan :) Lupasin lainata niille jotain koruja joskus :) Ostin molemmille tytoille elaintarhasta kaulakorut ja ne tykkas niista kovasti :)

Isa osti tanaan tanne kahvinkeittimen! Awesome! Nyt saan vihdoin kahvia! Oon joka aamu ollut muutaman tunnin ihan nukuksissa, ja oikeastaan viela paivallakin, kun ei oo saanut kahvia! Taidanpa menna tasta aamupalalle :)