Onpas taas jo melkein kuukausi vierähtänyt ! aika menee niiin nopeesti täällä :) Olin tosiaan siellä koulussa se seuraavan kurssin ja se on nyt suoritettu ! Sain siitä vielä hienon todistuksen. Tällä viikolla alotin sitte työt siellä ruokakaupassa ja voin kyllä sanoa, ei mitään unelmaa. Oon ruokapuolella purkamassa kuormaa, sellanen tosi korkee läjä safkaa ja kaikkee mahdollista ja sit olis niinku 40min /työntekijä/kuorma aikaa ! Ekat päivät tein sitä yhddessä jonku toisen työntekijän kanssa ja suju ihan jees. Eilen sitte olin ekaa kertaa yksin ja en ihan päässy tohon tavote nelkyt minsaan, meni kolme tuntii :D että ihan rennosti.. pomo on jo pari kertaa sanonu että pitäs olla vähän nopeempi.. Mut siis kokoajan jotkut tyhmät asiakkaat kyselee missä mikin ihme kurkkujauhepurkki on ja sit oon ihan et jaa mitähän sä sanoit, en tajuu mitään :D kyselen siinä uudestaan ja kun vihdoin tajuun mitä asiakas haluaa ei mul oo kyseisestä tuotteesta mitään hajua :D Käsken niitten vaan menn pari hyllykköö eteenpäin ja eiköhän se jossain siel oo :D tai sit kun puran niitä paketteja niin ei hemmetti. Ekakskin ne painaa varmaan tonnin!  sit kaikki uudet paketit tietty aina taa ja vanhat eteen. no siinä saa koko hyllyn tyhjentää ja kädet aiva ruhjeilla. Sit mulla viel kestää oma aikani kun ettin niiitä tuotteita.. ja pomo tuo aina lisää kamaa mulle :D että sellasta, oikein rentoa.. Onneks nyt on viikonloppu ja maanantai on vapaa vielä! Oon muuten joka päivä töis 9-12.. Niijoo ja sit meil on vielä sellaset ihanat punaset työliivit ja mulla on tietysti vielä astetta suurempi koko, polviin asti roikkuva, kun varastosta oli pienemmät koot loppu :D näytän oikein hemaisevalta.. No onneksipa ei kukaan mua tunne :P Denniskin on joka päivä koulun jälkeen töissä, et se yleensä tulee kotiin joskus viiden jälkeen.. Tänään illalla meil on vielä tapaaminen yhden toisen pomon kanssa, jonka luona ollaan oltu töissä nyt pari kertaa. Se omistaa sellasen viinitilan ja oon siellä ollu viiniä myymässä.. Se kyseli josko vielä haluttais töitä, niin mennään nyt tänään vähä selvittään asiaa :) eli hyvällä säkällä saan kivemman osa-aikas työn tän kauppatyön lisäksi ! Veikkaan et olisin siellä töis vaan tapahtumissa, eli joskus iltaisin ja viikonloppuisin.. Sit ollaan kerran oltu Denniksen kans yksis aikusten bileissä töissä tarjoilemassa ja siivoamassa, eli ilta 9 aamu 5. Se oli kyllä kans sellanen kokemus että :D 

Tääl on vieläki ollu aika kivan lämmin, tosi aika sateista.. Mut sellaset 10 astetta vielä :) Eilen olin oikeen tosi ahkera! Töitten jälkeen pesin kotona kaikki alakerran lasiovet ja sit viel kaks isoo ikkunaa sisältä ja ulkoa! sit kokkasin ja siivosin keittiöö ja pesi pyykkii :) Laitettiin myös Denniksen äitin kaa sisältä kesäkoristeet pois ja tilalle syksykoristeita !

Cheeppareis on ollu taas tosi kivaa :) Ootan aina innolla harkkoja ! Saatiin viime viikolla kaikki sellaset isot sporttilaukut mihin mahtuu kaikki cheeppakamat. On siistii ku kaikil on samanlaiset :) Sit meen pitäs vielä saada takit ja saatiin myös shortsit.. Rentoo ku kaikki on ilmasta :) Halloweenina meil oli show ennen lätkä pelii hallilla ja meil oli teemaan liittyvät vaatteet ja tanssi jne. Sen jälkeen pidettiin kabinet partyt eli joukkueen kans pukkaris juhlittiin, syötiin ja juotiin :) Sit myöhemmin mentiin kaikin diskoilee :) oli oikein mukavaa ! Lauantaina oltiinkin Denniksen kans vain kotona ja illalla meidän valmentaja soittaa mulle Hei Anna missä sä oot? Nyt on taas bileet pystyssä ja sä ja Dennis tuutte ny kans :DD Se tuli sit hakee meitä, siis vaik nää bileet oli kaukana, nii ei auttanu muu ku lähtee. Siel oli ehkä kolmasosa joukkuetta, yhden meidän jengiläisen pojan kotona :) Pelailtiin, cheepparoitiin, syötiin ja juotiin :) Oli ihan mahtavaa ! Kotiin päästiin vihdoin joskus kuuden mais aamulla kun Denniksen iskä tuli hakee :P Sit sunnuntai menikin melkoises koomas :D Reilu parin viikon päästä on taas show ja siihen ollaan treenattu yhtä aiaks mageeta tanssia ! Ja meidät jaettiin nyt vihdoin pysyviin nostoryhmiin! Siis kolme ryhmää vain, ja muil tytöil on kaks poikaa nostaas mut mulla tytöt :D raukat ! Mut sit on onneks poika takana.. Kierteitä ollaan tehty ne sujuu ja heitot kans.. Libbe vähän viel horjuu mut pysyy kumminki! :) Meidän pitäs pian saada uus matto ! ! En malta oottaa :) Oon taas flikkiä ja volttia kans vähän treenaillu mut uudella matolla varmaan sujuis paremmin ;)

Taidan tästä viel vähä siivota ja sit pian pitääkin jo lähtee sinne viinitilalle :) jos se Dennis ny vaan tulis ensin kotia ... Viikonlopuksi ei oo mitään suunnitelmia, taidan vaan nukkua :)

 

Tää on meidän tervetuliais juhlista.

 

Denniksen kavereita

 

Meidän naapuri Lars ja Denniksen iskä :)

 

 

Tää on Stuttgartista, maailman toiseks suurimmalta kaljafestareilta !

Tanja & Henry

 

dennis voitti mulle ammunnassa pupun  ja ruusun :)