No en itsekaan tieda miksi blogini ihan tilttaa kokoajan ja vaihtaa itsekseen pohjia. Menin myos sekaisin kenen blogissa sita nyt ollaan :D

Taalla elama hymyilee. Perheen kanssa on asiat tosi hyvin. Lapset tosi ihania. Eilenkin illalla kun olin lahdossa ystavien kanssa ulos,Carly ryntasi keittiosta mun luo ja huusi etta Anna rakastan sua ! Carly on aivan mielettoman ihana <3 Ja Sam lahettaa mulle aamuisin bussista viestin etta kuinka kivaa on ku ma oon taalla heidan luona ja autan sita kaikessa :)

California viikon jalkee mulla oli varmaa viikko aikaerovasymysta :D en tajua miten se niin kauan kesti.. Oon jonku verran taas matkustellut.. Charlotten ja Jeanetten kans Nykissa, Washingtonissa ja toinen Annakin oli mukana, Baltimoressa ja New Jerseyssa.. Washington oli aivan mieleton city, nain valkosen talon, hienoja ja kuuluisia rakennuksia, joiden nimia en muista :D ja J.F. Kennedyn haudan. Siella oli vartijat ja kaikkee sen haudan vieressa... Olin omassa kaupungissakin vahan tekemassa nahtavyyskierrosta, Tommyn, Lindan, Jeanetten, Charlotten ja Fridan kanssa. Kaikki auppareita taalta :) Ja olen vihdoin loytanyt taalta toisen suomalaisen au pairin ! ! :) Katriina ja asuu Haverfordissa, eli n. 15min mun luota, vahanko on ihanaa! Joka paiva soitellaan tai nahdaan! Viime viikonloppuna oltiin myos juhlimassa kahdestaan! Tuntuu etta ollaan ihan samanlaisia ja on vihdoin ihan mahtavaa puhua suomea!! Ekan kerran kun nahtiin, niin oltiin vaan et mina olla suomesta :D Siis kuulostettiin ihan maahanmuuttajilta! Mut nyt onneks suomikin taas sujuu :) Ja usein puhun vahingossa suomea saksalaisille ja ruotsalaiselle :D

Perjantaina oltiin nelistaan yhdella clubilla keskustassa, mina, Jeanette, Dennis ja Hannes. Oli hauskaa! Ja paastiin viel sisalle vaik ikaraja onki 21. Tultii sit yolla(aamulla) taksilla kotia, makso kuuskymppii! Jumantsuka. Nyt odotetaan ihan innolla halloweenia! Lasten kaas meen perjantaina trick or treatin' ja sit lauantaina on omat juhlat kavereitten kans. Ja eika vitsi. Oon jo kaks kerta ollu ettiis costumea ja ei sitten mistaan loydy sita oikeaa. Kaikki liian kalliita, epasopivia tai muuten vaan iha huonoja! :D Mietittiin kyl Merlen kaa et oltas piruja.. Ja Levke on sit vamppyyri. He ovat mun uusia ystavia saksasta, samoin Hannes ja Dennis.. ja Basti ja Geoff...tai toi jeffi on kyl iha paikalline.. Mut iltasin nahdaan monta kertaa viikossa.. :)

Oon myos nyt vihdoin saanut auton! Sininen chevrolet Malibu.. Ei mikaa huippu uus, mut just hyva :) Eika sellanen jarkyttava monsteri auto joita on joka toisella vastaantulijalla! Et nyt sit saan ajella kouluun, joka alkoi viimme viikolla. Koulu on paikallinen Harcum College. Ihana, oikein amerikkalainen koulu, campus on suuri kirjastoineen ja fitness huoneineen.. Mun luokalla on joku kymmenen oppilasta ja opiskelen siis englannin kielioppia. Koulua on joka paiva, paitsi tiistaisin, yksi tunti. Melkeen aina silti menee koulussa helposti pari tuntia tai enemman kun se on niin viihtyisa ja ihmiset hengaa siella. Siis opiskelee :D Nyt alkuun on ainaki tuntunu aika helpolta.. Mun ryhma on tosi kansainvalinen, 3 koreasta +opettaja, Brasiliasta, Saksasta, Chilesta ja sit jostai Meksikosta ja Kolumbiasta tai jostai.. Alotettiin artikkeleilla ja ihan hyvaa kertausta on ollut :) Ekana paivana meilla oli semmonen tasotesti, siis melkeinpa kopio meidan ylioppilaskirjotuksista, essee, kuuntelu, monivalinnat luetunymmartamiseen. Aikaa oli kaks tuntia.. Melko helppo loppujen lopuksi oli ja paasin advanced levelille :)

Taas isa taalla on ollut melki koko viime ja toissaviikon siis ihan ihme tuulella ja pisti mut tekemaan ihan alyttomasti toita. Sitten saarnasi kun en yhta poytaa ollut siivonnut.. Olin vaan et kaske siivojan tulla kaymaan useemmin.! Mut sit perjantaina ku olin lahdossa juhlii kavereitten kaa se oli ihan ihme hyvalla tuulella ja anto mulle viel 40 dolskuu bensaan ja iltaan :D olin ihan et thanks :DD ja nyt kaikki on taas hyvin :)

Nyt pitaa kyl men hakee pyykit koneesta. Tanaa pitaa viel teha paivallista ja sit illalla Milkboyhin koska on tiistai :)