On ihan paska olo..Oon tulos kipeeksi.. kurkku ollu jo muutaman paivan ihan hajalla ja nyt tanaa on ollu varmaa kuumetta ja paa tosi kipee.. oon vaan nukkunut koko paivan, onneksi on ollut vapaa paiva nii ei oo tarttenu tehda mitaa hommia! Pihallakin on ihan ylikuuma mut ma vaan tarisen kylmasta :( oon jotain laakkeita taalla syonyt ja on ne ehka vahan auttanut.. iska lupas kyl hommata antibiootteja jos niin haluan.. :) onneks se on laakari!

Viikonloppu meni ihan rauhallisissa merkeissa, olin tosi vasynyt koko ajan! Perjantaina oltiin perheen kanssa syomassa mun lempiravintolassa! Se oli kivaa! jalkkariksi sain aivan ihanaa suklaakakkua :) Myohemmin menin kahden au pairin kanssa Starbucksiin kahville.. Lauantai paivan olin vaan kotona.. iltapaivalla menin perheen kanssa ostoksille ja siella tapasin taas pari au pairia ja jatkoin matkaa heidan kanssa! mentiin syomaan hienoon ravintolaan ja sita ennen vahan shoppailtiin! loysin carlylle synttarilahjan kun silla on synttarit ensi perjantaina! se on siita tosi innoissaan! :) tayttaa 10 vee :) tulin ajoissa kotiin, jo kymmenen jalkeen!

Tanaan oon sit vaa tosiaa nukkunu.. dominique soitti asken ja mennaan sen kans syomaan.. en oo oikein jaksanut kokkailla tanaan ja syominen jaanyt vahemmalle.. tuun kyl ajois kotiin, kammottaa huominen heratys, 5:45 !! varmaan heraan kuolleena... iska oli hyva ku olin tanaa kerran vapaalla, nii se selitti mulle et huomenna voit sit siivota tan ja korjata tuon ja tehda taman jne.. olin vaa et jee, mikset ite tee ikina mitaan!!!  se jattaa kaiken mulle! jopa sen lautaset saan olkkarista korjata pois.. sellasia ne miehet on :D

sain tietaa et tanne alueelle on tullu pari poika au pairia! toinen niist jo mailas mulle ja nahdaan sen kans joskus :) ens sunnuntaina on taas au pair meeting.. siel kuulemma harjotellaa jotain ensiaputaitoi :P wuhuu... ens lauantaina haluisin menna huvipuistoon :) niitten ruottalaisten kanssa! kattoo ny :)