Heihei :)

voiku mietein kauan jaksaisinko kirjottaa :D ehkä mä vähän.. on ollu aikas lepposaa elämää tähän asti.. töis oon joka päivä mut nekin on vaan aamut eli 9-12.. jouluna olin tooosi paljon töis ja nyt sit on vähä vähemmän tuntei :P ihan kiva, vaik vois kyl enemmän rahaa haluta.. vois ettii lisä työtä :P Mut sit mene aika hitaasti ja on paljon omaa aikaa, denniskun käy koulua ja on sen jälkee töis eli me nähään vaan muutama tunti iltaisin.. niin ja viikonloppusin mut sillon on aina kauhee kiire ja ohjelmaa aina suunniteltu viikonloput täytee ! ollaan oltu nyt tosi useesti sukulaisten kaas syömäs eri ravintolois ja on ollu kyl aina mukavaa :) oon nyt oppinut perussaksalaisen ruokamieltymyksille ! leivän päälle viittä eri makkaraa tai kinkkuja ja sit aina syödään jotain nuudeleita ja lihaa :P mut on ihan hyvää :) toki mä itekin saan kokata mitä haluan koska haluan. aina ei vaan jaksa. oon ehkä vähä laiskentunu...

Cheeppareis meil on ollu ihan sika kivaa!! öisin en meinaa saada unta ku mietin vaan kaikkei tanssei ja nostoi ja musiikkei jne plaa plaa :D meidän joukkeu on niin ihana <3 nyt me pidetään pian uus casting, eli mukaan halukkaille karsinnat ! vähä kivaa! toisaalta meil on just hyvä porukka ja sit jos tulee paljon uusii tyttöi niin se vähä jotenki sotkee :P no katotaan. meil on edelleen pari kertaa viikos harkat (sais kyl olla useemmin) ja mä sit cheepparoin kotona kans :P ja oon muutenki lenkillä melki joka päivä ! joka toinen sunnuntai meil on show, kuten nyt tänä sunnuntaina! ei malta oottaa :) koitettiin denniksen kaa huviksee paristuntata ja meil pysy extension !!! queeee???!!! :D siistiä oli :) 

harmittaa kun on perjantai ja huomenna työ päivä.. ei jaksa oikee mitää erikoista tehä tänää .... huomenna mennää leffaa kattoo Gamer!!!!! jenkeis jo ootin et nään sen kun traileri on ainaski just hyvä! nyt vohdoin ! :) ja pääroolissa oleva Gerald Butler oli mun naapuri jenkeis!!!!!!!!!!!!! <3 love u ! muutenki on taas ollu vähä ikävä jenkkeihin.. vaik siis on toki suomeenkin kooovaaa ikäväää..... mut helpottaa kun tietää et pian tullaa sinne kylmään denniksen kaa lomalle! ! eli helmikuun 14. lennetään tampereelle! :) se on vaan viikon pätkä ku pidempää lomaa ei irronnu :( mut onpa sit laatuaikaa :) pääsen vihdoin kunnon talviurheilee, ku tääl on jo lumet sulanu!! mun melki upouudet sukset odottaa siellä hiihtäjäänsä!!! <3

denniksen kaa ollaan yhes luettu sen pääsykokeisiin, joiden  takii sit tullaan taas suomeen huhti-toukokuussa! se matsku on kyl aika handlattavaa ;) dennis ny ainaki osaa kaikki :P nyt ku se on tuol koulussaanki luokan paras, A student :) mun nörtti <3 ihana :) pitäs sit joskus asuntokin vaasasta löytää, toivottavasti löytys joku kiva lukaali ;) eli näillä näkymin muutetaan sit suomeen elokuun alussa.. niin se koulu taitaa sit alkaa 23. päivä.. no on nyt vielä aikaa suunnitella ja nauttia näistä no worries päivistä täällä ! :) 

täs viel pari cheeppakuvaa :)

 

Julia eli koutsi ja mä

 

 

 

tää oli meen ekan shown jälkeinen onnistumis juhla :D vol 1