Oon nyt saanut kaikki hanukka ja joululahjat ostettua!! :) Jee! josko vahan helpottais ressi.. :P Ja talla viikolla sain kaikki kortit postitettua, toivottavasti ovat ajoissa perilla, niinkuin postimiehet lupasivat! Oltiin Katriinan kanssa eilen viis tuntia ostarilla shoppailees lahjoja, ja oli kylla aivan hirveeta. Niita on niin vaikea ostaa. Ja sit kun joka paikka pursuaa jotain kraasaa! Ja sit siel on niita kaupittelijoita varmaan miljoona, joilla on oma pieni "karry" keskella sita ostari katua (sisalla tietysti, kauppojen valissa) ja sit ku kuljet ohi ne tyylii vakisin kiskoo sut sinne niitten kojun luo ja alkaa selittaa ties mista maailmaa mullistavista rasvoista. Ykskin mies tarttu mua kadesta ja alko voivottelemaan mun kynsia, etta kynsilakka menee mun kynnen sisaan ja plaa plaa ja ma sanoin et ne on aivan hyvat! Ja sit ku ma sanoin et ei mulla ole nyt aikaa, se oli saavinaan sydankohtausta. Naurettavaa. Mut ostari oli tosi kaunis. Siella oli joulukoristeita aivan joka puolella, ja valtava joulukuusi keskella sita. Ihmisia oli paljon.

Tanaan pitaa viela ostaa Katriinalle joku pieni lahja. Se lahtee sen perheen kanssa Floridaan jouluksi. Epista. Mut onneks uudeks vuodeks se tulee takas :) Ja sit meil molemmil on yhta aikaa se viikon loma :)

Nyt mun pitaa menna kaynnistamaan auto, pihalla on todella kylma :D Saatiin just aamupala syotya ja Carly valittaa kun ma olen koneella :P