nyt on taalki vihdoin kesa, vaikkakin sateinen. joka ikinen paiva sataa vetta! meil on allas avattu takapihalla mut ei oo ku vasta kerran paassy uimaan.. tytoilta loppu koulu ja ne onki nyt tan viikon ollu mun kaa vaan kotona.. ens viikol sam alottaa tyot ja carly menee tennis leirille.. sit on mullaki vahan enemman vapaata, kun nyt oon ollu toissa ihan liikaa.. viikonlopuks ei oo mitaan ihmeellisia suunnitelmia, varmaa tanaa illalla leffaan ja huomen illalla ulos, kun on merlen viimenen viikonloppu taalla ja sit se lahtee kotiin :( 

vielakaan en oo saanu mun lentoa, talla jarjestolla kestaa niin kauan varata yks lento, oon jo yli kuukauden odottanu. ja idiootein juttu tassa on se, etta kun kerran olis tarkotus lahtea taalta kaks viikkoa ennemmin kun mun vuosi oikeesti loppuis, niin taa mun host isa menettaa siita 140 dollaria/ viikko kun se on sen verran maksanu musta talle jarjestolle joka viikosta, niin mun pitaa nyt sit se korvata... eiko hiukan arsyta ku tyypilla on rahaa ku roskaa ja mun pitaa sille mun pienesta palkasta maksaa 280 !!! ku se ei muuten suostunut allekirjottamaan sopimusta etta ma saan lahtea.. mietein jo et olisin lahteny vaan kaveleen mut en sit viittiny loppujen lopuksi.. eihan tas oo enaa ku alle 4 viikkoo jaljella :) yritan kyl jotenki luistaa tosta maksusta :P denniksen lahtopaiva on 15. heinakuuta ja yritan et paasisin taalta lahtee samana paivana ! :) sit olius tarkotus olla suomessa 3 viikkoa ja sit lahdetaan denniksen kans saksaan vuodeksi :) et pitaa sit sina kolmena viikkona ehtii nakee kaikkia :) 

on kauhee tarve jo paasta pois taalta ja niin stressaa kun ei oo viela lentoa.. ei millaan malta odottaa.. mut pitas viel kaikkee ehtii tekee ennen lahtoa.. ja sit suomessakin on aika paljon tekemista ! pitaa jo suunnitella kaikkee :)

viel 4 viikkoo aikaa saada sikainfluenssa :P toivottavasti ei tuu ! sita on vissiin suomessaki jo monella.. :( taalla ainaki joka paikas !