voi elamaa.. anteeks kaikille kun en oo laittanut maileja pitkaan aikaan :( tai kirjottanu kirjeita.. ku oon niin saamaton. toivon niin et ehtisin kaikkia nahda sit ku oon siela suomessa.. !

oon lukenu joka paiva paasykokeisiin.. ah kun tuntuu niin hankalalta taas oikeen kunnon panttaaminen, onneks on sentaan enkuksi kaikki tekstit! on meinaa kiva kasa luettavaa.. oon silti jo puolet lukenu viikos.. mut en oo kyl yhtaan varma oonko nyt oikealle alalle hakemassa.. ongelmia kun minulle tuottaa paattaminen.. :D ja eikohan mulla oo viela ens viikolla taalla collegessa koeviikko, ma koe ja ke.. ihanaa. viikonloppu ei taida muuta ollakkaan ku lukemista.. taallaki kotona luen vaan kun tytot tekee laksyja.. etta on aika ihana paineet tassa nyt ! :) tekis niin mieli vaan ottaa rennosti eika ressata mutta ei kai sita pysty ikina. aina pakko ressata kaikesta. mut jossen tana vuonna paase sisaan niin sit on kylla alan vaihto samantien.

tanaan on ihan mielettoman ihana paiva ulkona. aurongossa +35 astetta!!! ihan kesa ! pitas olla koko vkl tallasta :) Olin just tanaan koulun jalkeen mun kaverin kaa ostarissa, ostamassa meikkeja. mullakun aina loppuu kaikki meikit kerralla!! joka kerta. no sainpas ainaki ripsarin kaupan paalle kun mulla on pisteita mun insider sephora - kortissa :) mut muuten pysyin lujana ja yhtaan vaatetta ei tarttunu mukaan!! :) kerranki.

Denniksen sisko ja sen poikaystava on nyt taalla Philassa lomalla ens maanantaihin asti. Tanaan illalla mennaan ravintolaan, Bellevue, joka on yks kaupungin hienoimmista ! jos vaan ny jaksais tan iltapaivan viel tehda toita.. tuntuu paivat niin helkutin pitkilta. joka aamu heratys 5:45am. sit muksujen kaa siit menee aamusta 3 tuntii. sit kouluun. siivosin muuten jo aamulla koko talon!! kun meille on nyt tullu kiva uus saanto etta anna ei saa menna iltaisin ulos ennenku koko talo kiiltaa. pesin myos jo lapsien kaikki pyykit ja omani. vein koiran lenkille joka on nyt vahan tokenemaan paivan sen sairaudesta. mut edelleen sokea silti :D siella se vaan tormailee joka ikiseen puskaan ja yrittaa hypata joka auton alle. ja hilaa mut mukanaan :D muilla ihmisilla on ainaki hauskaa meita katsellessa. luojan kiitos en asu keskustassa.... mun pitaa tanaan myos kuskata lapsia aika kivasti.. ja ihme tapahtui aamulla, isa antoi minulle 10 dollaria bensarahaa. varmaan vahingossa sen mulle antoi.. pitaapa kayttaa heti ettei se vaan ota sita takaisin...

ens viikolla pitaa mun viela tulostaa muutamat paperit et sit paastaan denniksen kaa takas jenkkeihin suomireissun jalkeen.. mun pitaa myos menna mun lcc:n luo, koska haluun lahtee taalta 30 paivaa ennemmin.. ja se lento pitas varata ennen ku lahetaan suomeen ens viikolla.. toivottavasti se jarjestyy jotenki.. ku haluttais katriinan, mun ja denniksen kaa tulla kaikki samalla lennolla.. saksan kautta, dennis jaa sinne ja et lennetaa yhdes katan kaa kotiin :)

meenpas tasta ny viel siivoomaan oman huoneeni, pakkaan kamat viikonloppua varten, jonka vietan denniksen luona, odotan samia koulusta kotiin, opiskelen kunnes carly on himas ja sit lahen kuskaa sita ties minne. varmaan eksyn taas sata kertaa... :D