Voisin ny ehkä jaksaa vähän päivittää taas :P

Eli tosiaanmun polvivamman jälkeen tulin kipeeks, et kun maanantaina pääsin vihdoin töihin nii keskiviikkona iski sit kuume. Eiku takas lääkäriin ja sairaslomalle! Jes. olin sit sinä loppuviikkona ihan megakipee.. kuume 40 eikä laskenu vaik mitä lääkettä olis ottanu. Menin sit uudestaa sunnuntaina yhdelle klinikalle, siel sai ensinnäkin oottaa varmaan tunnin ja sit ku vihdoin pääs sisälle niin lääkäri on semmonen veltto-velmuri, joka sano vaan en-tajua-miksi-olette-täällä-ota-vähän-yskänlääkettä-niin-kyllä-se-siitä. TERVE ! ! Teki mieli potkasta sitä urpoa ja yritinki vähä yskiä sen päälle. Toivotonta, meitsi melki kuolemaa vetää ja toinen on tommone lahna. No mentii sit heti maanantaina taas oma lääkärille ja se heti ties sanoo kaikista oireista et olen yks epäonnisista SIKAINFLUENSSAN saaneista ! Sit se vaan suunnilleen lykkäs mut ulos sieltä etten tartuta muita, lääkkeeksi sain lepoa, viikon karanteenin kotona ja viikon saikun.. kuumet oli sit joku viikko ja ihan megayskä ja kurkku niin kipee etten saanu palaakaan ruokaa nieltyä.. sit vaan jotain kuumaa vettä jos oli lihakuutio join :P lähti onneks muutamat ylimääräset kilot vek :D no sit vihdoin kun olin toipunu lopullisesti niin kesti kaks päivää ja tuli uus flunssa ! tässä edelleen yskin ja niistä joka toinen minutti. et sellasta, aiva rentua.. vois alkaa olla jo pikkuhiljaa terve.. olin kyl jo tän viikon töis, koska olin ekat kaks viikkoo töis ja sit kolme viikkoo kipee :D :( ja mäkun oon vielä koeajalla niin periaattees ne sais heittää mut sielt pihalle jos haluais. joka ei oo hyvä asia mun kannalta kun tässä yritän säästää joka lantin ens vuotta varten !

Ja töistä puheenollen on kyl ollu sellasta paskaa kun voi vaan kuvitella... Mä en tajua mikä mun pomoa vaivaa, se aina huutaa mulle tai sit valittaa ja on kiukkunen. Aina oon muka liian hidas tai teen jotain väärin tai en ymmärrä tarpeeksi hyvin. hiukan se masentaa!!! öisin en saa unta töitten takii ja sit vaan kokoajan mieles pyörii työasiat.. ottaisin loparit samantien jos voisin mut täälläkään ei niin hirveesti työpaikkoi oo tarjolla, ollaan denniksen kaa jo ettitty muita töitä mut ei oo tärpänny.. life sucks sometimes ! pakko vaan kestää ja toivoo et asiat lähtis paremoaan suuntaan.. on niin iso plussa et kauppa on aiva tos vieres ja työajatkin on ihan kivat ! oon myös hirveesti oppinu uusia sanoja ja ymmärtämään ja puhumaan paljon paremmin ! :) toinen synkkä puoli tuli silti viime viikol vai olikohan se alkuviikosta, et mun on pakko olla töissä niin jouluna kuin uutena vuotenakin ja vapaapäiviä mulla on tasan kolme. Eli niillä ei paljon suomeen lähdetä :( :( olin niin jo kaikkee kivaa suunnitellu ja et näkee taas kaikki ja kaikkee.. so sad :'( toi on niin just mun tuuria :( anteeks kaikki :(

no sit vähän kivempaan aiheeseen ! pääsin tänää ekan kerran cheeraamaan !!!!! meillä oli luistelu treenit ! ! oli ihan mieletöntä ! :) :) oltiin jäähallilla ja siel oli 'jäädisko' ja treenailtiin luistelua ja sit lopuks kun oli halli tyhjä eli vaan meidän joukkue jäällä niin treenailtiin kuvioita ! :) oli niin ihanaa pitkästä aikaa :) meil on ens sunnuntaina eka show, aiheena joulu, ja sit sen jälkee ennenku pelaajat tulee jäälle niin vähä muodostelmaluistellaan ja sit lopuks heitetään karkkeja ja suklaata yleisölle ! oli niin ihanaa nähä kaikki tytöt pitkästä aikaa <3 niin ja tänään tänne etelään, ekaa kertaa, SATOI LUNTA!!!!!!!!!!!!! <3 oon niin oottanu ja nyt tuntuu jouluiselta ja kotoisalta :) ei silti kovin kauaa satanu, muutama tunti ja sit se jo loppu mut oli tosi kaunista :)

no enpä jaks enempää kirjottaa :P vois mennä syömään.. ikävä kaikkia ! ! ! <3