Perjantaina siis saavuin tuttuun tapaan denniksen luokse, Lena oli just kylvyssa jo halus etta ma pesen hanen hiukset, harjaan, kuivaan ja vaihdan pyjaman paalle. sit luin iltasadun sangyssa ja sit tytto meni nukkumaan :)

Tulin eka meilta junalla keskustaan joskus 7pm aikoihin, sit otin juna-asemalta taksin denniksen luo, kun en halunnut yksin illalla pimeassa kavella... Taksimatka oli aika karsee.. Ekaks taa tyyppi ei tiennyt yhtaan minne se oli menossa ja jouduin sille selittaa moneen kertaan minne pitaa ajaa. sit kun se vihdoin tajus minne ma halusin se alkas selittaa et joo ma vien sut mun professional reittia et paastaan nopeemmin perille. olin sillee et joo aivan sama mista ajat, kunhan viet mut sinne. sit se kaanty jonnekki aivan vaaraan suuntaan johki pimeelle kadulle jossei ollu ketaan muita ihmisia.. sanoin et nyt taidetaan menna vaaraan suuntaan mut taa oli vaan et joo sa tuut kyl tykkaamaan tasta.. olin ihan et wtf ma haluun pois taalta. se oli hiukan outo ja sit mua rupes pelottaa.. olin jo valmiina soittaas dennikselle ja vaan hyppaan ulos taksista ja juoksee jos se pysayttaa taksin. sit se ajo kaks kertaa sen kadun ohi mihin mun piti jaada ja sit sanoin sille et nyt ma haluun pois, jatin rahat ilma vahtorahaa ja kavwelin loppumatkan denniksen luo.. huh. semmonen taksireissu taas.

Lauantai oli tosi kiva paiva :) Herattiin denniksen kaa joskus puoli yhdeksalta, syotiin aamupalaa ja kattottiin telkkaria. sit mentiin joskus 12 maissa lenan kanssa elaintarhaan muutamaksi tunniksi. oli tosi kivaa! kaytiin syomas ja nahtiin paljon kaikkia elaimia. oli tosi lammin paiva, varmaa joku 20 astetta ja tarkeni t-paidalla, tuntu tosi kesaiselta :) alkuillasta tultiin kotiin, ja sit vajaa tunnin paasta lahdettiin denniksen kaa kattoo latkaa ! Flyers vs. Predators. oli aika janna matsi ja meil oli viel tosi hyvat paikat, saatiin ne denniksen host aidilta ilmatteeks ja se kai oli saanu ne joltain sponsorilta :) voitettiin 4-1 ! :) pitkasta aikaa paasin kattoo latkaa :) oltiin aika myohaan kotona ja sit mentii joskus kahelta nukkuu. tanaan myos siirrettiin kelloja eli nyt ollaan kesa ajassa !

Tanaan nukuttiin vahan pidempaan ja iltapaivalla mentiin lenan kanssa puistoon ! Oli taas lamminta! tultii joku tunti sit kotiin ja nyt ollaan pian kaikki lahdossa yhdessa syomaan yhteen kivaan ravintolaan :) denniksen host aiti, Holly on niin mukava!! se oikeesti valittaa musta niin paljon enemman kun mun host perhe taalla ja se aina tahtoo ottaa mut mukaan.. :) ja ma oon aina tervetullut tanne denniksen luo. taa oikeestaan tuntuu enemman kodilta kun mun koti taalla..

niin siis ens kuussa tuun viikoksi vain kaymaan suomessa denniksen kanssa. siis paasykokeiden takia tampereelle.. toivottavasti naen teita kaikkia ! :) paivamaara ei oo tosi viela tiedossa... :)